فال

فال عشق و رابطه 7 آگوست 2024

فال عشق و رابطه 7 آگوست 2024

قوچ: چیز هوشمندانه ای وجود دارد شما در حال حاضر، به خصوص در مسائل قلبی. در مورد روابط عاقل تر می شوید. با این حال از فکر کردن بیش از حد به چیزها اجتناب کنید. وقتی صحبت از یک معشوق می شود، به غریزه خود اعتماد کنید. اگر فکر می‌کنید چیزی ماهی‌گیر است، عاقلانه است که آن را بررسی کنید. اما اگر وقتی به شما لبخند می‌زنند قلبتان به تپش می‌افتد، پس به هر طریقی وارد عمق شوید. بنابراین، اگر به احساسات خود ایمان دارید – در اولین نشانه ای که دریافت می کنید متوقف نشوید.

Daily Love and Relationship Horoscope 2024: Find out love predictions for August 7
فال روزانه عشق و رابطه 2024: پیش بینی های عشق برای 7 آگوست را بیابید

ثور: بسیار مهم است که صادق باشید و از آنچه به شریک زندگی خود می گویید خودداری نکنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر کسی سرعت و ریتم خاص خود را در روابط دارد. ادامه غلبه بر دیگران ممکن است معکوس باشد و فقط آنها را از خود دور کند. بلکه به نیازهای یکدیگر اعتماد کنید و درک کنید. برای صحبت در مورد احساسات وقت بگذارید، زیرا محبت باید در طول زمان ایجاد شود.

جوزا: ممکن است اخیراً احساسات خود را ابراز نکرده باشید. ممکن است به دلیل ترس از طرد شدن یا پیش نرفتن اوضاع مطابق انتظار شما باشد. اما چیزهایی را که دلتان می خواهد سرکوب نکنید. وقت آن است که بایستید و بدون تردید و ترس بگویید چه می خواهید. اطمینان داشته باشید که شفاف بودن در مورد اهداف خود و واقعی بودن در ارتباط با پاسخ مثبت همراه خواهد بود. برای استقبال از اتفاقات بعدی آماده باشید.

سرطان< /strong>: امروزه ستاره ها نشان دهنده عدم وجود یک ارتباط صمیمانه در روابط هستند. ممکن است بیش از حد معمول حواس‌تان به چیزهای دیگر پرت شود و نتوانید مانند گذشته به عزیزتان توجه کامل داشته باشید. بیش از حد بی دقت نباشید، زیرا این می تواند شریک زندگی شما را آزار دهد، به خصوص اگر او نسبت به شما محبت زیادی نشان داده باشد. اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند. حتی کوچکترین اقدامات کافی است تا به کسی بفهمانید که برای شما مهم است.

لئو: مهربانی شما بی حد و حصر است و اطرافیان شما به اندازه کافی خوش شانس هستند که شما را به عنوان نقطه قوت خود دارند. با این حال، تمایل بیش از حد برای جلب رضایت همه، گاهی اوقات می تواند شما را خسته کند و روحیه شما را از بین ببرد. به خدمت به دیگران به اندازه خدمت به خود توجه کنید. زمانی را برای تجدید قوا اختصاص دهید و در مورد نیازهای مهم فکر کنید تا خطر غرق شدن را کاهش دهید. به این ترتیب، مقداری سوخت برای اتصالات باقی می ماند.

باکره: این روز بهترین روز برای شروع علایق عاشقانه به خصوص با یک فرد جدید نیست. ستارگان به جای تمرکز بر توسعه روابط جدید، که ممکن است طولانی مدت نباشند، در جهت تقویت روابط فعلی ما هستند. از ارتباطات کلیدی ای که ایجاد کرده اید مراقبت ویژه ای کنید – آنها را با محبت شکوفا کنید. اگر مجرد هستید، عجله نکنید. وقت بگذارید و صبور باشید روابط را مجبور نکنید که فوراً صمیمی شوند.

Libra : احتمالاً امروز در زندگی عاشقانه خود با درام هایی روبرو خواهید شد. انگیزه برای رفتن به یک ماشین سواری طولانی ممکن است برای شما جالب باشد. به ماجراجویی در این مکان ناآشنا بروید و خاطراتی بسازید که شما را به هم نزدیکتر کند. ممکن است درگیری های جزئی رخ دهد، اما نباید اجازه دهید که رابطه شما را خراب کنند. زمانی که شما و عزیزتان در شادی‌ها و چالش‌های روز پیش می‌روید، شادتر خواهید شد. یک ماجراجویی جدید را با هم شروع کنید!

عقرب : عشق یک اتفاق ناگهانی نیست، بلکه یک روند تدریجی است. نباید در شریک زندگی به دنبال کمال بود. در عوض، ما باید به درون خود برگردیم و از خود بپرسیم که چگونه شریک بهتری برای دیگری باشیم. مهم است که در شرایط خاص انعطاف پذیر باشید، اما در عین حال هرگز اصول و باورهای خود را به خطر نیندازید. با کسی بر سر چیزهای کوچکی که انجام داده یا گفته است بحث نکنید.

قوس: امروز آسمان به شما و معشوقتان لبخند می زند تا یک روز آرام و شاد در کنار هم داشته باشید. انرژی ماه شما را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند و می‌توانید بدون اینکه برای شام یا سینما بیرون بروید، زمانی را با هم بگذرانید. درگیر شدن در یک مکالمه با عزیزانتان برای صحبت های کوچک یا فقط بررسی روز آنها خوب است. تمایل طبیعی شما به سمت خوشبختی بر شریک زندگی شما تأثیر می گذارد.

< قوی>برج جدی: معاشقه خوب است و افراد شما را جذاب می دانند، اما بی توجه نباشید. ماه باعث می شود که بخواهید در این چیزها به همان اندازه که هستند افراط کنید – لذت های موقت. فعلاً کافی است روی عشق به خود و میل به بهتر شدن کار کند. ستارگان نشان می دهند که عشق واقعی در زمان مناسب خواهد آمد، بنابراین نباید چیزهایی را مجبور کرد. بیاموزید که چگونه از معاشرت افراد بدون نیاز به قرار ملاقات لذت ببرید.

Aquarius: امروز، ستارگان در یک راستا قرار گرفته اند تا شما را بر روی آینده رابطه خود متمرکز کنند. شما و شریک زندگی تان می توانید درباره آینده خود به طور عمیق صحبت کنید. ماه به شما احساس نیاز به امنیت و نظم می دهد. بنابراین، شما باید در مورد مسائل مهم با شریک زندگی خود صحبت کنید. همچنین زمان خوبی برای به اشتراک گذاشتن رویاهای خود و گوش دادن به آرزوهای همسرتان است. بزرگ فکر کنید و برنامه ریزی کنید و انتظار بهترین ها را داشته باشید.

حوت: انرژی های کیهانی امروز شما را ترغیب می کنند که روی توانایی خود برای سازش در مسائل قلبی کار کنید. مریخ، سیاره ادعایی، با زحل سرسخت طرف است، که ممکن است نیاز شما را به درست بودن افزایش دهد. اگر در رویکرد خود سفت و سخت باشید، ممکن است منجر به درگیری ها و مسائل عاطفی بیشتر شود که غیرضروری هستند. ماه باعث می‌شود با احساسات شریک زندگی‌تان و تأثیر اعمالتان بر آن‌ها هماهنگ‌تر شوید. آماده پذیرش دیدگاه دیگران باشید.

———————–

Neeraj Dhankher

(اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

ایمیل: info@astrozindagi.in، neeraj@astrozindagi.in

آدرس: www.astrozindagi.in

تماس: Noida: +919910094779

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا